Glögg!

 
Idag har jag vab:at då Theo varit hängig och haft feber. Det har varit riktigt skönt att få vara hemma en dag och ta det lugnt och kunna sova middag. Nu för tiden tar jag en tupplur på dagen när det finns möjlighet. Är väldigt trött och att jobba så långa dagar gör att jag behöver vila så mkt jag kan... Imorn är jag ledig så jag har bara en dag kvar att jobba denna vecka :-) 
När A kom hem stack jag iväg och handlade mat på Toria. Då hade de äntligen fått hem alkoholfri glögg. Vi har varit inne på systemet och kollat men de får inte hem glögg förrän i början av november och Toria hade bara fått hem tre sorter förra helgen och de hade 2,2% alkohol. Så ikväll blir det glöggpremiär :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0