Lugn och ro!

 
Conrad är här idag eftersom Anna är på semester och Victor kommer inte hem förrän ikväll från jobbveckan. Annars har han varit hos sin farmor och farfar hela veckan :-) Det är fullt upp kan jag säga. Han tog Theos smörgås imorse när jag inte hann se. Sedan har han förökt äta upp Theos nya vinterskor och mina tofflor och han tog sig en matbit från kylskåpet förut när jag öppnade. Han kommer så snabbt och är så glupsk så jag hann inte med då heller :P Glupskare hund är svårt att hitta. Han har ingen botten och skulle kunna äta ihjäl sig om han fick fri tillgång på mat. Men han är väldigt snäll och go ibland. Theo kan leka med honom som han vill utan att han bryr sig. Han har även hunnit äta upp en leksak som vi köpte Theo på semestern men det var nästan lika bra för den hade ett så irriterande ljud. Nu har han varit aktiv ett tag och ligger och sover med Theo så nu slappnar jag av en stund. Tog en bild på dem förut:
Är sugen på att åka till Lindex i Sunne sen. Jag har fått en rabattcheck med 20 % på hela köpet som bara gäller i butik. Skulle behöva köpa lite kläder i en större storlek till gofisen då kläderna han använder nu börjar bli lite små. Theo ska med morfar och klippa sig sen så tänkte höra om de kunde passa honom en lite stund till efter det så kan jag åka iväg. A ska iväg och träna efter jobbet annars hade ju han kunnat vara hemma. Vi får se om det blir någon shoppingtur...
 
Nu har jag gått in i vecka 15. I helgen tog jag en bild på magen och letade fram en bild i motsvarande vecka med Theo för att jämföra:
Denna bild är med Theo i vecka 14

Här är med 2:an i vecka 14. Visst är väl magen lite större denna gång? Tror att hela jag är större. Det känns så fast vikten är ungefär lika så jag vet inte. Det känns som jag är höggravid redan fast jag har 25 veckor kvar :) Den här gången kan jag ju trösta mig med att jag aldrig mer behöver gå igenom detta igen. Längtar redan efter bebis och det vore skönt om man kunde spola fram tiden 25 veckor nu ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0