Glad påsk!


Vi ska strax iväg till brorsan och Anna på middag. Försökte ta några kort på gofisen när jag klätt upp honom men han ville inte vara med på kort... Ingen bebis i sikte än men det är ju lite drygt två veckor kvar till BF. Läget är iaf under kontroll med bebis och mig nu. Jag har ju varit på extrakontroller denna vecka men i onsdags hade jag värdet 0 på proteiner i urinen. Blodtrycket hade sjunkit till 150/85 så det va tydligen ingen fara fast det är mkt högre än jag brukar ha normalt. Bebisens hjärtljud va lägre än det brukar på 123 så barnmorskan ville jag skulle känna efter riktigt efter fosterrörelser under dagen. Jag tror bara hon va trött i förregår för igår och idag har hon rört sig som vanligt. Nästa koll blir på onsdag nästa vecka. Min önskan är att bebisen kommit innan dess men jag är tveksam. 

Dessa kort va de enda jag fick till:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0