Goda nyheter!

 
Idag va jag och lämnade nytt urinprov och nu hade proteinet sjunkit så det va ju bra nyheter. Ringde till barnmorskan då jag vaknat inatt av huvudvärk. Blev orolig men det va ingen fara eftersom urinprovet visat bra resultat idag och jag har inget flimmer för ögonen. Huvudvärken kan ju bero på förkylningen också. Imorn ska jag lämna nytt prov igen och även mäta blodtryck...dagarna går segt nu. Jag ligger eller sitter i soffan med fötterna högt om dagarna. Men jag tror det ger resultat för fötterna är lite mindre svullna idag. 
 
Här kommer en magbild jag tog igår i vecka 37+0:
 
Jag hade tydligen inte tagit någon bild i vecka 37 med gofisen men hittade dessa bilder i vecka 36 och vecka 38.
 
Här är jag i vecka 36+0:
 
Och här i vecka 38+2:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0