Sista månaden!



Idag är det 5:e april och BF är 5:e maj så ca 30 dagar kvar nu. För min del får bebisen gärna komma om lite drygt en vecka då jag räknas som fullgången men jag tippar på 29e april. När jag väntade gofisen kände jag mig 99 % säker på att det va en pojke men nu känner jag mig osäkrare angående kön denna gång så det känns som att det blir en överraskning :-) jag har ju pojkkläder så det vore praktiskt med en till pojke men samtidigt skoj med en flicka denna gång. Det blir bra vilket som. Vi har däremot inget namn om det skulle bli en pojke men är ganska säkra på Thilde om det blir en flicka. Till veckan tänkte jag sysselsätta mig med att sy ett babynest till bebis. Jag fick inte tag på allt material till den här i Torsby så jag skickade med en beställning på det som saknas med mamma idag som är i Karlstad med mormor på shopping. Den kommer inte att bli rosa utan en mer neutral färg :-) På måndag kommer tapetseraren också som ska tapetsera vårat sovrum. Det ska bli så spännande att se resultatet sen.

Detta tyg kommer jag att sy babynestet i:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0