Snart 3 år!

 
Gofisen fyller snart 3 år och önskar sig endast en bil när han fyller år och den ska var röd. Skönt att det duger med en leksaksbil än så länge :P Mormor och morfar har köpt honom en röd leksaksbil som han ska få så han blir nöjd. Vi har köpt honom en cykel med stödhjul från Biltema:
För gofisen är det viktigaste att han får tårta, ballonger och paket att öppna på sin födelsedag. Sedan vad det är inuti paketen är inte så viktigt för honom än så länge. Jag har shoppat lite attiraljer inför 3 årsdagen och jag hoppas inte att vi befinner oss på BB då. Vilken dag som helst förut 24/4 blir bra.
Tallrikar, servetter, ballonger, flaggirlang och engångsduk fick det bli från: http://www.barnkalaset.se/
 
 
Jag är glad att gårdagen är över och att det inte blev något barnafödande då för jag mådde pissdåligt. Det hjälpte inte med Panodil och det bara värkte och pulserade i örat. I natt tror jag trumhinnan sprack för symtomen man har stämmer exakt på mig. Smärtan är som värst innan trumhinnan spricker p.g.a. trycket och sedan släpper smärtan ganska snabbt och det börjar rinna vätska och vara sig. När jag vaknade imorse hade jag inte ont längre och jag va alldeles blöt i örat och det har runnit och varat sig idag. Trumhinnan läker av sig själv och det är tydligen inget farligt. Det jag är tvungen att tänka på är att inte få in vatten i örat så jag ska köpa fetvadd att ha i örat när jag duschar när jag ska iväg och handla mat sen. Hörseln har jag dock inte fått tillbaka än. Jag hör ingenting på vänstra örat. Den bör komma tillbaka inom två veckor annars skulle jag kontakta öron-näsa-halsmottagningen i Sunne. Jag hoppas fortfarande inte att bebis kommer än då jag önskar få vara fullt frisk när jag ska föda. Beräknat datum skulle vara utmärkt :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0