Vecka 37!

 
Idag gick jag in i 37:e graviditetsveckan (36+0) just nu är det så drygt då jag har väldigt ont då bebis sjunkit ner så mkt att det är ännu värre tryck på symfusbenet. Samtidigt är det ju en tröst att bebis sjunkit ner för det innebär ju att det närmar sig. 
 
Idag har gofisen fått vara hemma från dagis då han blivit förkyld i helgen. Han har ingen feber men började hosta i natt. Hade jag jobbat nu så hade jag lämnat honom ändå eftersom han är pigg och inte har någon feber men nu när jag ändå är hemma så tyckte jag att han kunde få vara hemma med mig. Imorn får det nog bli några timmar på dagis om han inte blir sämre. Andreas har ju börjat tillbaka i skogen nu och i helgen fick jag höra att nästa område de ska röja är det ingen mottagning på mobilen. Vi får hoppas förlossningen startar på kvällen eller natten eller under påsken när han är hemma. Det finns ju alltid någon som kan skjutsa mig men jag vill ju ha A där och tänk om det går riktigt snabbt denna gång. Inte optimalt direkt....
 
Idag kom tapetseraren och va här ett par timmar och spacklade. Imorgon ska tapeten upp :-) så här ser det ut på väggen nu efter spacklandet: 
 
Klänningen kom förra veckan förresten och den verkar bli kanonbra :-) den är stretchig uppe vid bysten så den kommer inte att bli för trång. Skulle det va så att den blir för stor så får mamma hjälpa mig att sy in den. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0