Bröllop!


Imorn bär det av till Eskilstuna för bröllop. Då är det Elin och Davids tur att gifta sig. Då kommer Thilde att få träffa Hilma och Nora som alla tre är jämngamla. Alla tre är födda inom ca 6 veckor. Har redan packat barnens väskor. Gofisen ska va hos mormor och morfar då eftersom det blir det bästa för alla parter (förutom för mormor och morfar kanske men det får de ta när de skaffat ett barnbarn ;-) ) själv har jag dilemmat vad jag ska ha på mig. Köpte ju en klänning och bolero som jag tänkt ha på bröllopen och dopet i sommar men nu så passar även en utav mina gamla klänningar också. Just nu har jag gått ner 22 kg av mina 29 gravidkilon så successivt kan jag använda mer och mer kläder ur min garderob. Samtidigt så har jag bara använt klänningen jag köpt en gång så borde kanske ta den ändå. Vi får se...

Thilde är så stark i nacken så det blir nog inga problem att ta dopkort. För två veckor sedan va hon 59 cm lång och vägde 5640 gram. Stora tjejen!

Denna söta dockvagga fick Thilde av Sara L när jag hälsade på henne i söndags hos hennes föräldrars hus. Det är Saras pappa som gjort den. Jag har planer för den. Efter dopet tänkte jag måla den vit och sy sängkläder. Sedan vet jag vad vi ska köpa Thilde i julklapp :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh den kommer nog bli superfin som vit och med sängkläder i!!! :)

Svar: Det ska bli skoj att göra iordning den. Egentligen så är den fin som den är men den skulle passa bättre i rummet som vit. Bild kommer på resultatet sen :-)
Linn

2014-08-11 @ 11:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0