Hyltanna och fredagsfika!


Förra veckan beställde jag en bodyförlängare på nätet eftersom Thilde växer ur sina bodys på längden och inte bredden eller ärmlängden. I tisdags kom kuvertet men det låg ingen bodyförlängare i:
Så här såg kuvertet ut. När jag ringde posten så hänvisade de att ringa företaget så de skickar en ny. Borde det ändå inte vara posten som ska ersätta för en ny? Jag kontaktade "hyltanna" som jag beställt bodyförlängaren av och hon va så snäll att hon skickade en ny till mig som kom med posten idag. Nu kan Thilde använda sina bodys i stl. 62 ett tag till :-) 
Bodyn blir 1 dm längre med denna bodyförlängare. 

Idag har det varit tråkigt väder men vi tog oss ut en tur på eftermiddagen ändå . På förmiddagen bakade vi kladdkaka som vi smakade på nyss. Thilde satt i bärselen när vi bakade:
Slicka ur bunken är det bästa med bakningen tycker gofisen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0