Onsdag!


Vi håller på att bli förkylda här hemma. Gofisen berättade för mig imorse att han va sjuk i näsan  och så sa han det på ett lite gnälligt sätt eftersom han ville att jag skulle tycka synd om honom. Men han fick vara ändå de fem timmarna på dagis så får vi se hur det utvecklar sig imorgon.

Jag har kommit igång riktigt bra efter dopet med att röra på mig. Har haft konstant träningsvärk nu sedan förra måndagen :P det vore synd att bli sjuk nu. I måndags åkte jag mitt första rullskidpass på jag vet inte hur länge men jag tror inte jag åkte något på hela 2013 och det märktes för det va damm och spindelväv på rullskidorna.
Vi går långpromenad när gofisen är på dagis så får Thilde frisk luft och jag fettförbränning :-)
Thilde är numera en nöjd tjej som inte sitter fastklistrad på mig dygnet runt :-) på kvällen när hon börjar bli trött vill hon dock inte ligga i babygymet utan sitta i någons famn. Då är det gostid.

Vaggan är grundmålad nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0