Sötsugen!


Så, nu lägger jag ner för ikväll. Det har varit en del att göra idag men nu är nästan allt klart inför morgondagen. Speciellt eftersom vi fick dela upp fotograferingen då Thilde somnade mitt i den förut :P och så misslyckades jag med hallonmoussen :-( Följde bara ett recept men jag kanske hade för många gelatinblad eller för länge i kylskåpet för det blev som en klump som inte gick att blanda med grädden. Men andra försöket med ett nytt recept blev bättre :-) sedan ska det ammas och gofisen och vi ska ha mat så man är inte direkt effektiv. Men det blev en tårta till slut. Det syns att den är hemmagjord men jag är nöjd ändå :-) hoppas bara att den blev god. Nu sitter jag i soffan med resterna av hallonmoussen som blev över från fyllningen till tårtan som jag blandade med hackad choklad jag hade hemma. Vad gör man inte när man blir sötsugen, man tager vad man haver ;-)
Ser inte så gott ut men det va smaskens  :-)

Innan jag kryper till kojs ska jag försöka få till några pompoms som jag köpt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0