Magsjuk!


I natt blev A magsjuk här hemma. Han mår fortfarande väldigt dåligt och ligger till sängs nu. Vi håller tummarna att gofisen och jag klarar oss. Själv mår jag bättre nu då mina sammandragningar nästan avtagit helt. Tre dagar efter att jag ätit magnesium så avtog de. Det kan  ju också bero på att jag tar det lugnt och vilar nu men jag tror att det är en kombination. Just nu fyller jag mina dagar med att följa OS och hittills har det varit stora framgångar på längdsidan :-) nu ska vi heja på damerna som ska åka stafett. Norge blir svåra att ta och kanske även Finland men brons tror jag vi har chans på.
Jag måste visa bild på mina fynd jag gjort idag och igår:




Kanske inte finaste färgen på overallen men det är helt klart den bästa overallen jag haft till gofisen och nu va det halva priset på den. Det är en Didrikson och det fanns en kvar i 110 som blir perfekt nästa vinter. Svart och orange fungerar även bra för lillasyster att ärva. Jag tänkte piffa till det med någon rolig och snygg färg på mössa och vantar istället. 
Det blev en manuell bröstpump då denna skulle utgå så jag fick ett väldigt bra pris för den :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0