Sjukling!


Magsjuka fick vi iaf inte trots att det går på gofisens dagis och A hade det i helgen. Däremot blev gofisen förkyld i söndags. Han har haft feber hela denna vecka och hostar. Han blir nog hemma hela veckan ser det ut som. I natt va han kokhet och Alvedon vill inte ta ner febern tillräckligt så nu kör vi på Ipren, vilket fungerar mkt bättre. Ingen matlust har nu men han dricker mkt och idag fick jag i honom en isglass på dagen och lite makaroner på kvällen...
Idag har jag varit hos barnmorska igen och bebis verkar må bra och magen växer som den ska. Mitt SF-mått ligger lite ovanför medelkurvan men inte utanför den övre kurvan så det är ingen fara. Känner mig riktigt höggravid nu och det känns inte som jag kan bli större snart. Nu är jag i 30:e veckan (29+2). Enligt statistik bör bebis väga ca 1,5 kg nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0