Biltur!


Så här gör vi mitt på dagen för att gofisen ska få sova och jag rensa mitt huvud.

Det här är egentid på hög nivå. Alldeles tyst i bilen :-)
Gofisen kan inte sova hemma eftersom när han blir trött så speedar han på ännu mer och blir väldigt jobbig. Han kan inte slappna av men i bilen så somnar han. Han är i gränslandet om han ska sova middag eller inte men jag orkar inte eftersom när han blir trött så blir han elak mot lillasyster och mitt på dagen börjar jag också bli trött efter att ha tagit hand om barnen oftast från 6 på morgonen. Då är det en bra lösning för själen men dålig för miljön och plånboken. Men det skiter jag i för det handlar om överlevnad känner jag ;-) 
Thilde har mått lite bättre sen i måndags men idag har hon mått sämre igen. Igår va första gången gofisen och jag hann göra alla morgonbestyr utan bebisskrik. Det finns ett ljus i tunneln. Hennes kolik kommer nog snart bli bättre tror jag. Jag har googlat mkt om kolik och oftast ger det sig efter fyra månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0