Helt otroligt!


Idag har jag lyckats sova middag i en timme. Sedan Thilde föddes så snittar jag nog 6 timmars sömn per natt. Det är ju alldeles för lite men så är det när man har småbarn och det är ju förhoppningsvis under en kort period. I alla fall så har både jag och A försökt sova middag på dagen ett antal gånger och jag har aldrig lyckats för antingen så är båda barnen vakna eller så vill inte Thilde sova när A och gofisen sover på övervåningen :-P men nu idag på Andreas första semesterdag så gick grabbarna ner i Källaren och vilade på madrassen då la Thilde och jag oss på dubbelsängen och Thilde lät mig sova i en timma :-D hon hade dock mitt ena bröst som napp men det spelar ju ingen roll. Nu kommer jag att vara pigg ikväll som omväxling. 
Den här klänningen vann jag budgivningen på tradera igår och den ska få följa med till Teneriffa i höst. Hur söt som helst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0