Nackträning!


Idag kom det fina sommarvädret tillbaka och då passade vi på att ta oss till och från dagis till fots för mig med Thilde i barnvagnen och gofisen cyklade. Det va lite bökigt vid vägövergångar men vi lyckades bra så det va inte sista gången :-) jag vill ta alla möjligheter jag kan för att få extra motion då jag vill gå ner i vikt. Jag tränar inget än men man sitter inte så mkt still när man har två barn och amningen hjälper till och så blir det promenader när gofisen är på dagis. Efter att vi lämnat gofisen på dagis blev det en tur till second hand med barnkläder och till Apoteket för lite påfyllning av smått och gott. Vi fortsatte sedan promenaden men Thilde va inte nöjd men nuförtiden har jag med mig bärselen överallt då hon blir nöjd av att sitta i den så vi behövde inte avbryta promenaden utan vi va nog ute i över en timma totalt. Hemma körde vi sen lite nackträning innan vi gick och hämtade gofisen på dagis. Idag har Thilde inte skrikigt hela dagen utan bara stunder och då har jag fått henne lugn med bröstet. Det känns som hon skrek för hon ville ha närhet idag och inte av magknip. Man blir väldigt låst men huvudsaken att hon inte har ont. Jag får iaf egentid på kvällen när barnen sover (mannen också för den delen) ;-) jag är väldigt tacksam att Thilde nästan alltid sover på nätterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0