Appar!


Vad jag är glad att jag har en iPhone och inte min gamla mobil man bara kan sms:a och ringa på. Igår gick vår dosa till tv-boxen sönder för andra gången. Gofisen tappar dosan i golvet ganska ofta och igår blev det dödsstöten för dosan. Vi bytte ut den av samma orsak för ca 1,5 år sedan och nu va det dags igen. Vi såg på mästarnas mästare när det hände på SVT och kunde efter det inte ändra kanal. Vi kan dock få på tv:n men inte justera volymen eller byta kanal. Det kan ju bli tråkigt i längden att bara se på SVT1 så A ringde till Telia och beställde en ny dosa till boxen idag. Då blev vi tipsade om att ladda hem en app som heter Zappa. Nu har jag gjort det och då kunde den söka upp vår Tv-box och så kunde jag ändra kanal på mobilen. Vad häftigt! Då är tekniken på sin topp. Kvällen är räddad då jag kan se på familjen annorlunda :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0