Väntar!


Jag blev kvar i köket och ammade efter att gofisen ätit mellanmål och stack iväg. Det blev så tyst så till slut frågade jag "vad gör du Theodor?" Jag kollar efter pappa svarade han. Pratade med A nyss och han va på väg hem från jobbet så då ville gofisen se när han kom hem. När jag kom ut till vardagsrummet stod han på pallen och kollade ut:
"Tycker du om pappa" frågade jag. Ja, svarade han och sedan sa han. Jag är pappas pöjk idag och mammas pöjk och Thildes pöjk idag :-) sötnosen. Ibland är han morfars eller mormors pöjk säger han men idag va han vår pöjk. Kul att han även va Thildes pöjk också :-)
Thilde igår. Idag har vi varit på extravägning igen och nu tusan har hon gått upp rejält i vikt :-) 260 gram sedan förra måndagen (på 8 dagar). De ska helst gå upp mellan 175-200 gram i veckan. Kul att amningen börjat fungera när jag ansträngt mig så och pumpat mellan måltiderna. Nu närmar sig Thilde 4 kg. Hon vägde 3960 gram idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0