Fars dag!


Hittills har vi firat pappan i hemmet och morfar idag. Lite senare i eftermiddag ska vi till farfar också men nu slappar vi lite i soffan efter maten innan jag ska fortsätta packa. 
Thilde ligger i barnvagnen och sover nu. Till veckan blir det fullt upp då jag tänkte städa huset innan vi åker eftersom det är så skön känsla att komma hem till ett nystädat hus och dessutom behövs det verkligen nu också. Sedan så krävs det en del planering med packningen när man reser med barn. Det verkar som vår livssituation kommer ändras framöver då A ska börja veckopendla eventuellt redan till veckan men det är inte klart än så jag blir gräsänka mån-tor framöver tills jobbet är klart. Annars blir det efter semestern han börjar pendla. Det är tre timmars bilresa till arbetsplatsen enkel väg så det går inte att åka över dagen. Tre nätter varje vecka blir jag ensam med barnen några månader framöver. Det kommer säkert att gå bra men en omställning i början.
Dopklänningen passar fortfarande på Thilde så den ska hon ha på sig när vi tar julkort på Teneriffa och gofisen har jag köpt finkläder på h&m som han ska ha på sig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0