Grattis!

 
Idag fyller min älskling 32 år och eftersom han inte är hemma så får jag fira honom imorgon istället. Jag har handlat hem till god middag och så ska jag baka tårta imorgon.
Ikväll har jag avlastning eftersom morfar är hemma imorgon så fick gofisen sova över där. Skönt en kväll med bara ett barn. Hade tänkt plocka fram adventsljusstakarna efter bonde söker fru men jag blev fast i soffan istället och nu blev jag så trött att jag tror jag kryper till kojs. Ikväll hann jag se halv åtta hos mig eftersom jag inte behövde natta gofisen. Av en slump så lyckades jag pricka in Elisa som är frisör och bor på Gran Canaria. Hon fixade hår och make up på mig när vi gifte oss där för snart två år sedan. Skoj att se. Därför har jag kollat på tv4play på hela veckans avsnitt :-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0