28 bast!


Vaknade igår morse av att mina älsklingar gav mig frukost på sängen <3 sedan kommer de in med ett stort paket . Jag kan inte komma på vad det kan vara för det enda jag önskade mig va bidrag till ett par nya träningsskor då mina gamla är sönderslitna. Detta va alldeles för stort. Då frågar jag " men vad kan detta vara" då svarar gofisen innan jag hunnit öppna "det är en resväska mamma" haha, jag får skylla mig själv för jag frågade ju ;-) men duktigt av gofisen att han inte avslöjade vad som låg i paketet i torsdags när han berättade var paketet låg för han visste tydligen vad som va i redan då.
Detta är en mellanstorlek som jag har haft behov av titt som tätt. Då har jag lånat mina föräldrars men nu slipper jag det och rosa dessutom. Min kär han kan han :-)

Suddig bild av mig igår.
Mina föräldrar, mormor och Victor och Anna firade mig igår kväll och då bjöd vi på middag. Mamma hade gjort en god löksoppa till förrätt och jag bjöd på grekisk pyttipanna med tzatziki till varmrätt och tårta till efterrätt. 

Jag fick träningsskor av mina föräldrar, nya köksgardiner av mormor och en hotellnatt i Gardemoen(Oslo) av Victor och Anna så vi kan övernatta innan vi åker till Teneriffa. Pengar av svärföräldrarna och denna fina bricka med smått och gott av Frida och Kristian:
Tänk att man blir så firad av att fylla 28 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0