Förkyld!

 
I natt blev jag förkyld. Vaknade av att jag fått halsont och nu kommer snuvan. Hoppas att Thilde klarar sig. Förkylningen kom lägligt för oavsett om den är lätt eller aggressiv så kommer jag att hinna bli frisk tills semestern och det är tillräckligt nära inpå vi åker så förmodligen hinner jag inte få en till förkylning :-) igår och i  förregår hann jag med en powerwalk på 10 km bägge dagarna men idag fick det bli vila. Då passade jag på att åka till min arbetsplats och uträtta några ärenden:
Sedan blev det bakning när gofisa sov vidare ute i vagnen i källaren. Det blev brownies:
 Detta va ett nytt recept då jag fortfarande inte har något riktigt bra recept på detta bakverk. Jag tror att detta är det bästa receptet hittills. Det är vit choklad i den och den blev inte torr :-)
Idag fick jag overallen och mössan på brevlådan som jag glömde i Sthlm. Sara va snabb på att skicka dem till mig :-) Tänkte ju beställa en till sådan overall i stl. 80 igår men den fanns inte i större än 74 :( synd för den har varit riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0