Hemma igen!


Thilde och jag har varit i Stäket i Stockholm i helgen och hälsat på en kompis som nyligen flyttat dit. Det va ett lugnt och fint område som låg vid Mälaren. Huset va superfint med så fin inredning. Sara har så god smak :-) det kom två kompisar till oss från Uppsala och Åsas bebis Nora som också är jämngammal med Hilma och Thilde. Jag tror och hoppas att de gillade presenterna också som jag sytt till bebisarna:
Detta vin dracks under kvällen och det va inte ett skitvin man försökt dölja med en rolig förpackning utan detta va riktigt gott. 
Söta Hilma i kläderna :-)
Volangleggingsen är också söta med en vit body.



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej :) kan man beställa volang leggings av dig ? :D lämnar min mejl

Svar: Hej! Tack för att du tittat in på min blogg. Tyvärr tar jag inte emot beställningar då tiden inte räcker till med två småbarn och jobb och hus. Mejamidesign.se säljer hemsydda barnkläder, tidigare vet jag att hon sytt volangleggings så hör med henne :-) Mvh Linn
Linn

2016-12-29 @ 14:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0