Ny pyjamas!

 
När mamma ringde mig imorse så nämnde jag att jag va uppe på övervåningen i garderoben och letade efter en pyjamas i stl. 74 efter gofisen eftersom Thildes börjar bli för små i 62/68. Då kom hon lite senare med en ny från "Kiddoz" som är vår lokala butik som säljer barnkläder. Morfar hade köpt den eftersom han inte gett Thilde något än och gofisen har ju fått så mkt.
Den är av märket "geggamoja" och är av ekologisk bomull.
Vi invigde den ikväll:
Den är i stl. 74/80 och är lite stor men det gick bra ändå :-)
 
Gofisen sover över hos mormor och morfar i natt och då får vi egentid älsklingen och jag känns det som för Thilde är så lätt att ta hand om nu och hon lägger sig runt halv åtta på kvällen. Vi har lagat lammytterfilé med hasselbackspotatis och grönpepparsås och druckit ett glas rött till det. Nu smälter vi maten och sen blir det glass med cashewnötter och nogatsås till efterrätt :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0