Vimpel!


Förkylningen blev rätt aggressiv. Jag har haft feber och hostar rejält också och kan inte andas utan nässpray. Det här kommer att bli en treveckorsflrkylning känner jag. Förhoppningsvis blir jag frisk innan vi åker på semester. Vi är förkylda hela familjen. Thilde verkar dock inte må så dåligt utan det rinner bara lite snor och man hör när hon sover att hon är förkyld :-( gofisen blev sjuk i lördags och är på bättringsvägen. Han fick vara hemma från dagis igår eftersom han va med om en liten olycka i onsdags när vi skulle till dagis så ramlade han i trappen och skadade sig lite. Jag förstod inte att det blev någon skada eftersom jag inte såg fallet och han grät inte. Det va först när jag skulle hämta honom som han sa att han hade ont. Vi fick åka till vårdcentralen och idag har det varit återbesök. Det såg bra ut men han har fortfarande ont :-( 
Själv skulle jag åkt till Karlstad idag och hälsa på Maria efter att A kommit hem men jag fick ställa in pga förkylningen. Det blir en lugn helg och försöka bli frisk.

Denna sydde jag till Thildes rum innan jag blev sjuk:
En till vimpel. Den jag sydde till dopet kommer att få hänga ute istället på sommaren. Den blev för lång i Thildes rum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0