Vinteroverall!


Jag har köpt en begagnad vinteroverall till Thilde på tradera i stl. 74 eftersom gofisens gamla vinteroverall va i stl. 80 och vi va inte nöjd med den då den va krånglig att få på honom. Igår provade vi den när vi skulle ut eftersom det va minusgrader och hon drunknade nästan i den så den kommer nog att passa hela vintern. Den va superlätt att få på men kanske inte den vackraste men det spelar ju inte så stor roll när hon ligger i barnvagnen. 
Den är av märket polarn och pyret och det va verkligen ett fynd. Jag betalade 125 kr för den och den kostar 1100 kr ny. Det är en svag fläck på ena benet men man måste verkligen syna för att upptäcka den. Den va så enkel att klä på henne så jag är supernöjd och jag vet att A kommer vara nöjd för han tycker att det viktigaste med barnkläder är att de är lätta att få på barnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0