Blandat!


Denna haklapp sydde jag igår kväll i ett vaxat tyg som jag köpt i en tygaffär i Eskilstuna när vi va där på bröllop för några veckor sedan:

Denna sydde jag idag:
Alla haklapparna hänger nu på gardinstången i vardagsrummet. Än så länge har inte A klagat :-)

Thilde har invigt stolen efter gofisen. Vi förbereder oss inför första måltiden :-) Gofisen tyckte att lillasyster behövde sina leksaker och hämtade dem åt henne.


Gofisen ville också bli med i förregår när jag skulle ut och gå. Tyvärr somnade han och det gick inte att väcka honom så den kvällen somnade han inte förrän kl. 23

Invigt mössan och vantarna.

Innan vi åkte till Charlottenberg i fredags va vi hos gammelmormor. Gofisen leker på golvet och jag byter blöja på Thilde i soffan. 
Ny napphållare i spets. 
Gammelmormor passade Thilde en timma igår så att jag skulle få aktivera gofisen. Vi cyklade först och hälsade på mormor i kommunhuset och sedan en tur till lekparken. Thilde hade bajsat ner sig och gammelmormor när vi varit borta  :P

En rullskidtur blev det för mig igår. Rundan tog två minuter snabbare än förra måndagen så konditionen och styrkan har blivit bättre :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0