Ebay!

 
Det är fler som börjar bli tunnhåriga här hemma. Varje morgon tar jag rollern och tar bort hår ur babynestet. Jag trodde nog att gofisa skulle få behålla sitt hår när det gått så länge men det verkar som vi får en flintisbebis, hehe. Hoppas jag slutar tappa hår snart för det är inte roligt att bli så tunnhårig som jag börjar bli och när jag dessutom har så långt hår ser det inte bra ut. Längtar till frisörbesöket om två veckor.
 
Idag handlade jag för första gången på ebay. Jag va ensam budgivare och vann aktionen på denna söta klänning för 2 dollar och den va dessutom ny. Frakt på 4 dollar tyckte jag va överkomligt dessutom. Jag vet ju inte hur den är i storlek men antagligen blir det att växa i då det är stl. 80 på klänningen och nu har gofisa stl. 68.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0