Fika!


Bullbaket gick inte riktigt enligt planerna. Thilde ville inte sova men som tur va kom gammelmormor och hälsade på oss och höll Thilde sällskap. Hon va lite gnällig. Trodde till slut hon va hungrig när hon bara sov korta perioder. Jag hade ammat henne tätt men tänkte att jag kanske har mindre med mjölk. Då gjorde jag iordning ersättning till henne och då somnade hon innan jag hann he henne så hon va nog inte hungrig..,. Nu är det lugnt här hemma då Thilde fortfarande sover och gofisen ser på tv då han blev trött efter maten. Nu ska jag provsmaka en bulle till kaffet. Det går inte så jätte bra med dieten förra veckan och denna vecka då jag bakat massor då frysen va tom :P men jag har iaf inte gått upp utan stått still i vikt i två veckor nu. 4 kg kvar tills alla graviditetskilona är borta. Ikväll är min träningsdag men jag känner mig inte så sugen i detta väder. Kanske går ner i källaren och crosstrainar istället :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0