Föräldramöte!


Denna vecka har det verkligen varit fullt upp. Vi har haft något inbokat varje dag och ikväll stod föräldramöte på schemat. Jag har bara hunnit tränat en gång denna vecka men gått barnvagnspromenader varje dag så rört på mig har jag gjort ändå :-) idag har gofisen tagit skolkort på dagis och det ska bli spännande att se resultatet eftersom han sa att han inte ville va med på kort imorse...
Denna vecka har jag börjat sy på presenterna till prinsessorna jag kommer träffa snart. Det är så himla skoj att sy barnkläder. Även Thilde kommer få en uppsättning såklart. Nu hinner jag inte sy mer förrän på söndag då A och jag försöker umgås på fredagkvällarna när han inte lägger sig så tidigt som han gör på vardagkvällarna. På lördag kväll ska vi träffa Frida och Kristian och äta surströmming. Under dagarna finns inte tiden att sy då barnen och hemmet tar all tid. Eftersom jag inte vill lägga ut bild på presenterna jag sytt så får det bli en bild på linnebodyn och klänningen jag sydde i somras till Thilde som ska med till Teneriffa:

Mina älsklingar:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0