Dyster dag!

 
Min förkylning vill inte ge med sig :-( I lördags började jag få huvudvärk hos Maria som inte släppte med Ipren sedan början jag må illa så det blev ingen utgång för mig :-( fick åka med Fridas kompis hem till Torsby som hade bil och inte skulle med ut på natten...Barnen är friska men idag har Thilde feber då hon tog ettårsvaccinationen igår. Hon hade dragit iväg på längden och växt 4 cm på två månader. Det märks på kläderna för hon hade stl. 74 väldigt länge och nu sitter stl. 80 bra direkt. Så här skiljer sig barnen vid ett årsåldern:
 
               Theodor:                      Thilde:
Längd:    78 cm                            73 
Vikt:        12 100 gram                  10 845 
Huvudomfång: 48 cm                  46,5 

Gofisa följer sin kurva exakt när det gäller huvudomfång och längden har hon nästan kommit ikapp sin kurva nu medan vikten fortsätter att vara stabil på en kurva över sin egen :-)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0