Gofisa!

Idag har gofisa lekt lite på vitsippan på dagis så kommer inskolningen i augusti förhoppningsvis gå smidigt. Vi stannade kvar en halvtimme och gofisa brydde sig inte om att jag satte mig i andra sidan av rummet. Hon var så upptagen med alla leksaker. Gofisen kommer byta till myran i augusti som är en äldrebarnsavdelning på Skogsbacken. Troligtvis går inskolningen med Thilde smidigt, speciellt när hon varit där varje vecka när vi lämnat och hämtat storebror så hon är ju redan känd med platsen och personalen. 

Apropå något helt annat så måste vi ha fått in mygg när jag putsade fönstren i vardagsrummet igår för imorse hade jag sju stycken myggbett. Sex stycken sitter tätt ihop på baksidan låret och ett på framsidan låret. Myggan/myggorna har haft kalas på mig inatt. Nu kommer jag ha leggings på mig i fortsättningen när jag sover :P
Gofisa städar i skohyllan.
även tv-bänken var stökig tyckte hon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0