Dan före dan före dopparedan!


Gofisen vaknade i natt och hade ont i vänster öra. Han har fortfarande ont och även feber. Han har ju varit förkyld och hostat i tre veckor nu så inte så konstigt att det går över till öroninflammation. Theodor är ganska smärttålig till skillnad mot sin mor. Men jag tycker inte att det finns någon anledning att han ska ha ont så nu har han fått Ipren. När jag vaknade imorse innan jag visste om att det skulle bli VAB tänkte jag sjukskriva mig och be pappa köra barnen till dagis då jag har så ont i ryggen idag. Jag vet inte vad som har hänt. Det är inte min vanliga skada utan det sitter högt upp på höger sida och känns som en kniv bara jag rör mig minsta. Det känns som något ligger fel. Jag ska pröva duscha varmt och be pappa knäcka till ryggen när han kommer och ska skjutsa Thilde till dagis. Annars får jag ringa en kiropraktor om det inte hjälper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0