Bebisgos!


Barnen börjar bli friskare från förkylningen. Gofisa har bara varit lite gnällig på eftermiddagen och bägge barnen har sovit bra inatt :-) i natt är det min tur att sköta barnen om det blir uppvaknanden så vi hoppas på en bra natt. 
Ikväll lagade vi något nytt här hemma, nämligen plankstek. Vi köpte två plankor på marten för 1,5 år sedan men det har inte blivit av att vi lagat det förrän nu. Det blev riktigt gott. Vi fuskade med sås och köpte en färdig bearnaisesås på burk och en whiskysås på flaska som var riktigt goda:

Nu börjar snart mitt favoritprogram och vi har redan dukat fram godis och chips och är redo. Gofisa sover redan men gofisen är vaken.
måste ju visa resultatet på min nya look :-) nu är jag blondin igen och det försvann några cm på längden också.

Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Om vi köper två plankor bjuder du oss då? Det ser jättegott ut!
Hälsar mormor och morfar

2015-03-01 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0