Sjuklingar!


Idag har inte varit en lika lättsam dag som igår. Barnen hann inte riktigt bli frisk från förra förkylningen innan nästa kom. Eller om det är samma infektion som tagit omtag. Helt otroligt :P tredje förkylningen sedan julen. Thilde har varit gnällig idag och vill inte sitta själv. Vi har hunnit med en tur till BVC på 10 månaderskontroll. Gofisa väger nu 9,9 kg och är 69 cm lång. Min lilla knubbis <3  pappa (morfar) va här en stund och skulle passa barnen då jag skulle åka skidor tidigare idag men det blev misslyckat då vallningen inte va tillräcklig. Jag hade så bakhalt att det va bara att vända tillbaka. Sedan fanns det inte tid för omvallning så vi får se om jag kommer ut i eftermiddag en tur när A kommit hem.  Så idag har vi mest spelat spel hela dagen gofisen och jag och gofisa har suttit i min famn och kollat på :-) 


Mormor och gammelmormor har köpt kläder till barnen när de va i Karlstad senast:
Beiga chinos och strumpor till gofisen. Måste dock lägga upp dem då de är för långa i benen. 
Body, byxa, strumpor och ett par solglasögon till gofisa att växa i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0