Tapas!

 
Vi brukar handla mat inför helgen på torsdagar så nu håller jag på och googlar lite nya recept. A tyckte vi skulle äta smårätter på lördag så nu googlar jag på "tapasrecept". På fredag blir det hämtmat då jag jobbar 9-18, troligtvis pizza som även är gofisens favoritmat just nu. Han vet t o m numret på pizzan och vad den heter :P Älgsjövallen nummer 8 barnpizza ska han ha som är en pizza med köttfärsås och skinka. Alltid samma varje gång :-)
 
På lördag kväll kl. 20 börjar det som jag ser fram emot hela året, nämligen Melodifestivalen. Nu är de sex kommande lördagkvällarna bokade framför tv:n
 
Första deltävlingen går i Göteborg och de tävlande är:
  • Jessica Andersson – Can’t Hurt Me Now
     
  • Behrang Miri feat. Victor Crone – Det rår vi inte för
     
  • Dolly Style – Hello Hi
     
  • Molly Pettersson Hammar – I’ll Be Fine
     
  • Elize Ryd & Rickard Söderberg – One By One
     
  • Daniel Gildenlöw – Pappa
     
  • Eric Saade – Sting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0