Tapas!


Imorgon lär det stinka vitlök ur munnen på A och mig då det va vitlök i nästan varje rätt jag lagade ikväll :P
Stekt halloumi med grönsaker, bruschetta, salami och briepaj, vitlöksräkor, tapenade, röra med soltorkade tomater och kycklingspett. Nu ser det väl ut som jag lagat mat hela dagen men jag har fuskat lite :) kycklingspetten är färdiga från charken som jag värmt i mikron (hög nivå), rörorna har jag köpt färdiga på burk och pajskalet köpte jag färdigkavlat i kylen :P resten har jag gjort, Conrad höll mig sällskap hela tiden jag lagade mat. Det råkade ramla ner några salamiskivor till honom ;-)
Det blev riktigt gott.
Nu ska vi natta barnen innan Melodifestivalen 
Trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0