Torsdag!

 
Idag har gofisa och jag tagit det lugnt när gofisen är på dagis. Vi har handlat mat inför helgen och nu sover hon i vagnen. Jag kände för att vila helt idag och imorgon eftersom jag tränat nu sön, mån och ons. Är ju inte van att träna så ofta så jag känner mig trött och seg i kroppen. Igår åkte jag 1,5 timme och jag blev så hungrig på kvällen att jag slukade allt vi hade hemma i kylskåpet. Till helgen ska jag åka både lördag och söndag och följa med gofisen en tur också. Han har fått nya skidor för ett par veckor sedan. Morfar sponsrade då de gamla redan är för små och nu har han dessutom fått ett par skidor med riktiga bindningar så han har pjäxor till dem :-)
 
Jag handlade hem till Nutella cheescake till fikat till helgen. Det är något jag aldrig gjort förut och passande nog så är det nutellans dag idag. Tänk att det finns dagar för allt. På min födelsedag är det alltid kanelbullens dag.
 
Mina föräldrar och vi ska passa Conrad tor-sön då Victor och Anna ska till Sälen så då tänkte vi dela på passandet så vi har honom när inte jag jobbar. A tycker nog att det blir lite mäktigt med en hund och två barn samtidigt själv. Därför får jag ta och göra cheescaken innan Conrad kommer för glupskare hund är svårt att få tag på. Jag som planerat att laga en del mat på lördag kommer få en åskådare som vill att det ramlar ner något på golvet :-)
Så här är det tänkt att nutellacheescake ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0