Plötsligt händer det!


Gofisa har ju inte brytt sig om trappen till övervåningen och endast någon enstaka gång har hon försökt ta tag i första trappsteget men inte tagit sig någon vägen. När jag bäddade sängarna där uppe idag så följde gofisen med mig upp och började leka på sitt rum. Då hör jag gofisen skrika Thilde går uppför trappen. Då springer jag snabbt som tusan ut i hallen och mycket riktigt har hon klättrat upp ca 75 % av hela trappen och va nästan uppe :P hon kom på tekniken nu. Tur att det gick bra. Sedan gick jag bakom henne sista trappstegen så hon tog sig upp helt själv. På senaste tiden har hon blivit mycket mer stabil när hon står upp och klättrar mer också. Vi gick ner allihop efter det och det första Thilde gör är att sätta fart mot trappen igen. Nu har jag dörren stängd till köket för att vara på den säkra sidan. När A kommer hem ska han få en uppgift av mig. Grinden ska upp idag. Bättre sent än aldrig :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0