Träning och kalas!


Idag har det blivit ett till långpass på rullskidor så nu ska jag ta och anmäla mig till alliansloppet i augusti. Idag kom jag till Östmarks kyrka tur och retur och det blev 48 km, vilket är exakt samma längd som på aliansloppet. Det tog 2 timmar och 55 min så det är bland de längre passen jag någonsin åkt i hela mitt liv. Till veckan blir det en lugn träningsvecka då jag jobbar extremt mkt (48 timmar). Mitt mål är att träna två gånger iaf så är jag nöjd.

Idag har vi varit till Ekshärad och firat Jolin på eftermiddagen som fyller 11 år imorgon. Theodor lekte för fullt med Joel och A och jag turades om att passa Thilde som inte ville sitta still så vi kunde bägge två få sitta ner emellanåt :-)
Glömde helt bort att ta några bilder med kameran idag så här kommer en bild från i fredags:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0