Nya skor!

 
Idag kom skorna jag beställt från sarenza som jag ska ha på bröllopet vi ska på i sommar. Jag valde ett par som skulle vara sköna på fötterna som är extra viktigt nu när jag har känningar i fötterna igen. Det hade säkert varit snyggt med ett par pumps till min spetsklänning men det hade garanterat mina fötter protesterat mot. Istället blev det ett par diskreta sandaler. De är hur sköna som helst på foten och är inte så festliga av sig som tex. högklackade skor är så därför kommer jag att kunna använda dem till vardags senare. De är beiga och jag har även beställt en beige väska som jag hoppas blir bra till den gammelrosa spetsklänningen.




Bilder från www.sarenza.se 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga och bra val! Att dansa i smala klackar i logen är ingen hit :)

Svar: Tack :-) Just det, då var ett bra val då ;-)
Linn

2015-06-25 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0