Födelsedagspresent!


A jobbar på för fullt med gungan som vi fick för 2-3 år sedan som bara legat i garaget. Nu har han tagit tag i projektet och då går det undan när han väl börjat. Han började i fredags och nästa helg blir den nog klar. Vi fick den av brorsans granne när hon flyttade dit och hade inte något behov av den. Den va så gammal och rostig så nu har A slipat bort rost och målar den. Gofisen vill att gungan ska vara blå så det blir en kombination av svart och blått :-) 

I eftermiddag skruvade A ihop barnens födelsedagspresent från mormor och morfar:
Igår monterade A ihop mitt nya skrivbord från Ikea som blir min syhörna i sovrummet så slipper jag vara i vardagsrummet när jag syr.
Min make är inne i ett flow nu så jag kanske borde hitta på något mer projekt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0