Födelsedagsmiddag!


Ikväll har jag bjudit på födelsedagsmiddag. Jag är helt slut efter denna vecka och bottenförkyld. Mamma kom och hjälpte mig med middagen då jag inte riktigt hann med allt jag ville. Jag bjöd på hemgjord pizza med pizzasallad. Min svägerska var så snäll så hon fixade disken efteråt så jag fick sitta ner efter middagen, lyxigt. Nu har gästerna åkt hem och om några minuter fyller jag 29 år. Jag känner mig så ung i siffror men gammal inombords. 38 skulle passa mig bättre då jag redan börjar bli trött. Men det är nog jobb och småbarnstiden som sliter på mig. Nu ska jag krypa till kojs efter att ha blivit firad ikväll:
Jag fick allt jag önskade och mer därtill. Nya arbetsskor från min mormor, träningsskor och pannkaksstekpanna från mina föräldrar, pulsklocka med gps och energigel från min man och barn och massor med älgkött från min bror och svägerska :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0