Ledig!


Idag är jag ledig och barnen är då hemma med mig. Ibland känns det som det är lättare att jobba heltid istället då barnen gnäller, gråter, skriker och tjatar. Thilde vaknar tidigt och är så gnällig mestadels av vakna tiden fast hon inte är förkyld eller har feber så jag vet inte riktigt vad det är men jag misstänker att hon bara är trött så barnen behöver vara hemma en dag i veckan och vila upp sig då tempot är högt på dagis. Själv tränade jag efter jobbet igår med pappa fast jag kände mig lite sämre från förkylningen som aldrig riktigt släppt helt. Det fick jag sota för, då idag har jag ont i halsen igen :-( så jag får ställa in rullskidpasset men ska försöka ta mig ut på en promenad istället. Träningen går inte riktigt som jag vill nu men det är ju länge kvar till mars. Motivationen finns iaf kvar och det är ju huvudsaken.

Gofisa har provat vinterjackan idag och ville sedan inte ta av sig den:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0