Picknick och träning!


Nu har jag kommit igång med träningen igen efter förkylningen  :-) det gick rätt tungt men det är bara att kämpa på och försöka komma i form igen. Jag sprang hårda milen och den är grymt tung även när jag är i form men idag gick det extra tungt att springa. Men känner mig ändå nöjd att jag orkade springa runt hela banan. Imorgon blir det skidtunneln efter jobbet. 

Idag åkte vi till Valberget på förmiddagen och hade picknick uppe vid vindskyddet där vi grillade korv i vintras. Gofisen åkte cykel ända fram till backen och gick sedan sista biten. Gofisa gick själv en bit i början men efter att hon styrde ner i vägdiket några gånger och till slut blev det en vurpa ner så fick hon åka i ryggsäcken. Det har varit en lyckad söndag och jag har även hunnit ikapp med tvätt och andra hushållssysslor. Nu väntas jobb och träning till veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0