Theodor 4,5 år och Thilde 1,5 år!


Idag blev mina små hjärtan 1,5 respektive 4,5 år. Till veckan ska gofisa på 1,5 årskontroll och få vaccination för mässlingen, röda hund och påssjuka. Denna helg är jag ledig och det har blivit en lugn dag då vi inte är riktigt friska. Vi åkte och veckohandlade mat hela familjen på förmiddagen. Sedan åkte A och pappa (morfar) till lekparken med barnen medan jag städade, vilken verkligen behövdes. Jag hann inte så mkt på en timma men något renare blev det iaf. A åkte iväg och fiskade sedan och på eftermiddagen vid kl. 16 åkte gofisen och jag på ett klädparty hos en vän. Gofisen lekte med hennes son och jag satt och njöt av att kolla på kläder utan gnäll, tjat och oväsen. Det blev ett varsitt plagg till barnen och ett till mig. Jag ska visa när jag fått hem beställningen :-) A hade förberett middagen till vi kom hem och nu håller jag på med kolasåsen till efterrätten. Jag har fått receptet av min vän Sara och den är supergod till glass och cashewnötter:

Bilder från lekparken idag:

Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0