Höstläsning!

Idag har jag varit ledig från jobbet och dagen har spenderats genom att först hälsa på Annika och Oskar i Bada då Oskar och gofisen ville leka. Hem sedan för att laga lunch och Thilde skulle sova middag. Sedan passade jag på att städa lite tills A kom hem. Då stack jag ut på en promenad i Valberget med stavar. Nu jäser jag i soffan med gofisa efter att ha ätit tacos. A är ute och fiskar och gofisen spelar fotboll med grannpojken. En rätt lyckad fredag med andra ord. Älskar dessutom att hösten är på gång. Kylan, regnet och mörkret välkomnar jag 😀 nu äntligen börjar min årstid på året.

Fortsätter att läsa böcker nu men inte i samma tempo som under semestern då jag börjat jobba. Vassa föremål läste jag ut igår så nu har jag beställt fler böcker att läsa i höst som kom idag med posten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0