Min doktor!

Det har varit hopplöst att få tag på en barnmorska i Torsby och inte går det att få kontakt med någon via mina vårdkontakter heller då den tjänsten inte finns där. I somras prövade jag att ringa vc istället och då skulle de lämna ett meddelande att jag ville ha receptförnyelse. Då kom det in enbart ett uttag för antagligen vill bm ha ett blodtryck på mig. Nu börjar pillren ta slut igen och jag prövar ringa när jag har en ledig dag mellan 11-12 under telefontid. Antingen är det upptaget eller så går telefonsvararen på under telefontid. Nu har jag nog prövat tio olika dagar och ger upp. Då prövade jag att kontakta Sunne istället men de hade också fullt och hänvisade mig tillbaka till Torsby. Nu skiter jag i att passa telefonen på mina lediga dagar och tog ett blodtryck på jobbet idag istället och förnyar receptet via mindoktor.se
Spännande att se om det funkar och om jag kan få flera uttag denna gång. Mitt blodtryck låg på 115/68 så det känns ju bra att det höga blodtrycket jag fick när jag väntade Thilde var övergående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0