Julen snart här!

Jag ligger efter med allt som har med julen att göra men adventsljusstskarna är uppe och ljusslingorna utomhus. Imorgon ska jag fixa resten av julklapparna och börja städa. Brukar städa till advent men det hann jag inte med i år så nu är det väldigt skitigt här hemma :P Jag har även planer på att baka lite julgodis och på torsdag kväll åker julgranen in. Efter jobbet idag så har barnen och jag gjort smällkarameller där vi gömde något gott. Gofisen tappade sin fjärde tand idag och det var den första på den övre raden. Under semestern på Gran Canaria tappade han sin tredje tand och då kom både den svenska och spanska tandfen under natten 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0