All in!

 
Nu är det allt eller inget som gäller. Två veckor kvar till Tjejvasan och jag kom igång i helgen igen efter två veckor med sjukdom. Det är tight om tid men kan gå om kroppen svarar. Jag har ju grunden nu då jag snart tränat i ett år inför detta och då går det snabbare att komma tillbaka efter sjukdom men två veckor är verkligen lite. Hade det varit tre veckor kvar hade det varit lugnt men det kan gå ändå. Just nu går det fruktansvärt tungt men det är ju helt normalt. Pappa och jag har gjort upp en plan fram till Tjejvasan som jag kör stenhårt på nu. Jag är verkligen fokuserad och det kan ingen ta ifrån mig iaf ;-) Varje dag är nu planerad fram till lördag 27/2. Vila de sista två dagarna innan så förhoppningsvis kommer en formtopp. Jag har satt upp rätt höga krav på mig på tjejvasan men de är ändå realistiska tycker jag eller de var realistiska innan jag blev sjuk :P medan Vasaloppet är jag snällare mot mig själv. Men jag har större chans att vara i form till Vasaloppet då det är tre veckor kvar tills dess. Jag tänker inte avslöja min målsättning på tjejvasan då känner jag mer press på att klara det utan jag avslöjar i efterhand om jag uppnådde målet eller ej.
Bilder från Hovfjället när jag var där innan jag blev sjuk. Det finns inget som slår en fin solig vinterdag uppe på ett fjäll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0